„A Gandhi Gimnázium és a PTI Communications kapcsolata 2011 körül kezdődött, én magam pedig – az iskola fenntartójának vezetőjeként – 2016-tól, több mint 5 éven át dolgoztam együtt a céggel.
Hogy PR és marketing téren mennyi mindenben segítettek nekünk, azt röviden összefoglalnom is nehéz: összetett, minőségi saját arculatunk, tervszerűbben működő saját online csatornáink, színvonalasabb kiadványaink és videóink, igényesebb egyéb megjelenéseink, nagyon hatékony sajtókommunikációnk lett, de a rendezvényeink szervezéséből, az eredményes beiskolázási kampányainkból, valamint a partneri körünk bővítéséből is kivették a részüket.
Meghatározó volt a szerepük abban, hogy a rólunk szóló érdemi híradások és a sikereink is megszaporodtak, a Gandhi külső megítélése nagyságrendekkel javult.
Ha egy mondatban kellene összefoglalnom a PTI hozzáadott értékét, akkor azt idézem fel, amit egyszer a cég ügyvezetőjének mondtam: „Mindig arra jutok, hogy ebből sok mindent mi magunk is meg tudtunk volna csinálni – de ha ti csináljátok, akkor az valahogy mindig sokkal átgondoltabb és igényesebb lesz”.”
Virág Bertalan, a Gandhi Gimnázium Közhasznú Nonprofit Kft. korábbi ügyvezetője